6 maj 2010

Igår var det ju lite jobbigt och jag visste att jag inte skulle kunna sova och det gjorde jag inte heller.
Så jag åt frukost tidigt haha.

Skolan idag var hemsk för jag visste precis vad jag skulle säga innan nat. prov eng. speaking.
Men när det väl var dags så började jag stamma och glömde av mig helt, inte ok!

Men aja, man kan inte få det ogjort så det är lika bra och vara stolt över att man kan i alla fall innan ^^

Orkar inte skriva mer om skolan för den tar död på mig, ush.

Jag är nu hemma och skriver på min mammas dator för min funkar ju inte.

Aja, ha det gött^^


Ja jag vet att jag ser halvt cp ut men det går inte att fixa^^

Btw det var soligt ute idag, såå mys


bild från idag




Btw, undrar ni vrf det vart så lite bloggning?
Jo det är så att jag har mycket att göra denna veckan och mycket nat.prov att öva inför.
Så därför blir det inte mycket inlägg, men det blir bättre till helgen^^
<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0