72kr timmen...

Tjenna alla drönare?
Idag är jag verkligen glad även om det har regnat as hell!
Asså när vi stod ute och såg på medans dem andra hade idrott så frös jag fane mig ihjäl!
Och detta ska vara maj?

Aja, nu är jag hemma och jag längtar tills kl. 21.00 på svt!
Och nu fick jag veta av Sofia, (soc) att jag får 72kr i timmen bara för att jag fyller 18 i sommar.
Annars skulle jag bara fått 54...

kanske inte så mycket i timmen men det är ju fortfarande pengar som kommer behövas.

Men nu ska jag ta och duscha och bara mysa fram till esc och sen blir det full rulle och hög volym ^^
Btw, ska försöka kolla lite bilar och lite information om lägenhet mm. Tycker att det är viktigt nu när man blir 18.
Sen så ska jag även planera mitt nästa år, hur mycket kommer jag få av allt studiebidrag och hur mycket kommer det gå åt till studenten.
Sen ska jag även ta och fixa min hals!
Mina halsmandlar är ovanligt stora och ca 2 gånger i månaden får jag ont i dem. Och ca 3-8 gånger om året blir jag jättesjuk pga dem.
Så full rulle hela kvällen, men puss på er. Jag är glad^^


72kr timmen^^


Wuhu! Detta är det bästa på hela året (nästan)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0