Dagens DISS!

Amir är inte längre en blogg för mig!
Hans blogg har gått från bra till sämre ens Kissie!
Kissie är dum i huvet och tjuv!

Dem båda hoppas jag hamlar långt ner i helvetet och jag vill bara spy på dem!
Fulast i stockholm, här har ni dem!


Amir och Kissie var så jävla fulla att dem knappt kunde gå efter valborg!
Pinsamt!
Nu idag har dem vart på stranden...


Kissie säger att hon hittade en hund där som hon tog med sig hem!
Vad jag kan se så verkar ju inte sådana hundar vara uan hem så hon är allstå en tjuv!
Plus hennes Bikini är den fulaste jag någonsin sett och hon har lagt på sig en hel del!
USH


Dudley.. menar Amir är så fet att man undrar ju hur han hittar kläder!
Asså är det bara jag eller är hans läppar så fula att man vill ju bara skära av dem!
Vilken jävla bög vill ha hans läppar runt... UUUH!!!!
Jävla slisk är han och han är ju inte en bra förebild percis och han är ingen bloggare jag följer längre!


Är det någon mer som tycker som jag??
Eller ni tycker kanske att dem är vackrast på jorden och är stora bra förebilder?
Skäms ju att dem ska vara svenskar!



Hissen däremot är ju FOKI<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. det är en bikini hon har på sig.

2. det finns hemlösa hundar där ja.

3. vadå diss?

2010-05-02 @ 17:25:15
Postat av: frida

Haha Eddie håller med dig! Men däremot är det ingen bh kissie har utan en bikini, vilken är jättesöt!!



Men håller med dig, amirs blogg suger :(

2010-05-02 @ 17:34:21
URL: http://fridahellgren.blogg.se/
Postat av: Frida Rosqvist

Håller med, gillar verkligen inte att dem är så himla falska! Fattar inte hur dem kan med, fler hatar dem än älskar dem?! Ta en hund bara sådär, oh my god ..

2010-05-05 @ 13:23:06
URL: http://sweetybabe.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0