död mås landar...

Vilken rubrik, haha.
Känner mig som en död mås för tillfället och jag ska snart somna om.
Känner att jag vill sova hela dagen lång^^

Alla göteborgare vet väl att det är Pride i gbg denna veckan?
Så på Söndag så ska jag träffa lite mode-kontakter och ha ett lite möte^^

Sen så vill mamma kolla på paraden, (den största som någonsin vart i Gbg) så vi ska kolla på den hade vi tänkt.
Sen så blir det bröllop där^^ värsta najs, mycket bröllop nu.
Ska ju till Liseberg då GB mannen gifter sig.

Sen så måste jag plugga för jag fick ett samtal igår om att jag har stor chans att få IG i svenska, liksom what!!!
Jag är inte dålig på svenska, bara att jag orkar inte göra alla urtöntiga läxor vi får!! Tror många ligger dåligt till då om jag har IG... Något jag inte kommer ha när jag går ut!!!

Så plugg, sova, gbg, pride och ta det chill. Det är mitt lov det^^

 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0