....

Ja, nu har jag lyckats starta datorn bara för att skriva av mig lite.
Är väldigt sjuk och jag kan inte äta eller dricka. Så jag är ganska hungrig...
Har tappat ca 4 kilo redan och mer kommer det bli :(

Sen så åkte ju Anna ut i semifinalen och jag säger verkligen inte att hon var dålig för hon var fanemig bäst av alla!
Men det var ju bara danmark som röstade på oss, antagligen så vill europa ha lite fart i låtarna.
Det kan man se för nästan alla balader har åkt ut...

Men men, vi ger oss inte, man ska ju inte lägga ner bara för att man förlorar 1 gång :O
Nej, vi ska visa dem nästa år att det är vi som ska ha esc i stockholm 2012!

jag kan även säga att det är inte roligt att inte sova på 4 dygn...
Och detta drabbar ju mig kanska mycket för jag förlorar mina betyg och kan inte vara med på fältstaffeten.
Där jag skulle springa 1,3 km. haha, kan inte ens gå till badrummet som ligger 5 meter bort utan att få extrem huvudvärk.
Docktorn blev helt paff när mamma pratade med honom och han sa att jag har migrän, halsfluss och öroninflammation. Och på det har jag 40 graders feber, wuhu! Känner mig levande verkligen.

Btw, jag har sett på ganska mycket filmer och igår så såg jag och brorsan (som jag smittat) på Trans America.
Den var verkligen konstig... men värd att se om man har fördommar^^

Senare när brorsan har vaknat så ska vi se KICK ASS

Och sen är det final av esc och jag tror listan blir så här:

1: Israel 
2: Tyskland 
3: Irland 
4: Turkiet 
5: Belgien

Men nu ska jag se på filmisar^^ Ha en underbar helg nu^^ <3


Så jävla rolig film, hahaha. Inte gjord för barn under 15 år!!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0