FAAAN!!

Asså men hallå lr!
Ta mig härifrån!!!

Telia funkar inte så min mobil är död, tror att jag fått viktiga sms som jag inte kan läsa!
Färjan görs i ordning och är inte igång, utan blir det kl 13.00
Inga andra bussar går så jag vet inte vad jag ska göra!!

För det finns ingen bensin i moppen och ingen annan e hemma!
Jävla OTUR!!!!

Btw, sen hade jag samma dröm inatt!
Jag har drömt i 2 månader nu att jag går på en gata med bryggor. På mitten av gatan finns en rosa skoaffär.
Namnet på affären är alltid suddigt...
Jag går också in i affären och går till en vit dörr för att kolla om den är öppen.

Jag stör mig bara för jag vaknar gämt när jag går eller försöker öppna den.

Det konstiga är att jag har den alltid oavsett vad jag än drömmer innan...
Jag har inte sagt det till någon för det låter ju som jag är besatt av Harry Potter.
För där händer samma sak... Men jag har drömt detta innan jag började läsa böckerna ens.
Jag vet inte heller om jag sett detta stället när jag var liten men vrf går jag just till en skoaffär??

Jag vet redan att jag kan se bitar av det som komma skall dagen därpå. Typ som att se in i framtiden. Min docktor har bekräftat detta. Lite coolt men detta värkar så konstigt. När jag gick i 7:an så hade jag oxå drömmar om just den här drömmen. Är det normalt??
Tror jag ska ringa min läkare och fråga, när mobilen vill funka!

Nu ska jag göra lite läxor, så ha det gött...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0