gäääsp!

sitter och snackar på lite sidor och nyss fick jag ett medelande från en norsk tjej som undrar om jag vill göra barn med henne.
Helt sjukt!!! Asså jag är verkligen så trött på folk.


Sen en till sak!
En sak som jag är så förbannad för att jag vill spy!

Om man nu ska skatta för gåvor från läsare så borde ju kändisar få skatta för deras gåvor?
Och om det ska va så, så borde alla mammor, pappor få skatta på mors/fars dag.
Och då borde man få skatta för sina presenter när man fyller år??

Tycker man inte ska skatta för saker andra vill ge en och jag tror alla tycker som jag för tänk om man får skatta på sina födelsedagspresenter? Ush, hemske tanke!!!

Aja, jag och blogg.se är i alla fall i krig men det löser sig nog...

Nu ska jag se Talang tror jag och dricka milkshake gjord av skogsbär<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0