Glömmer aldrig 5 maj 2010!




Detta kommer bli en av dem hemskaste dagarna i mitt liv!
Vill ni veta vrf??
Jo Andra Avenyn slutar idag och kommer aldrig mer komma tillbaka..

Jag som följt vartenda avsnitt får panik och det är så jobbigt för det finns en historia bakom vrf AA betyder så mycket för mig.
När jag gick i 9:an så hände det en hel del olyckliga saker i mitt liv! Jag ville verkligen begå självmord flera gånger men så kom andra avenyn och jag tyckte det var så bra att jag längtade hela tiden efter ett nytt avsnitt.
Det gjorde att jag började ett nytt liv, det kanske låter sjukt men det är inte ni som blivit  "den alla hatar".

Nu är mitt liv helt förändrat tack vare Andra Avenyn så nu när dem aldrig mer kommer visa ett till avsnitt så kommer det kännas tungt!
Men man får väl gå vidare och hoppas på att det kommer något som är lika bra (dock tror jag inte det för andra avenyn är och kommer alltid vara världens bästa TVserie)

btw, bara random så, jag älskar mina bästa vänner<3 The blondies^^


första säsongen


Andra säsongen


Det jag hoppas på är att alla avsnitt kommer ut som en samlar box^^


Idag så har jag inte gjort så mycket, vi käkade frukost i skolan med klassen och sen hade vi en ubertråkig lektion.
Efter det var det eng som inte var nödvändig! Vi gjorde ingenting där...

Imon är det nat. prov i eng, speaking!
Kommer få sååå underkänt^^


Men nu ska jag fixa lite granna och städa mitt rum och sen tröstäta, jag kan ju säga som så att jag kommer typ gråta hela natten^^ Någon som vill hålla mig sällskap :p

Btw, jag bloggar från min mammas dator, min verkar inte starta

(HATAR DENNA DAGEN)

He det gött<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0