Glow!

Hahaha, någon jävel ringde mig nyss med dolt nummer. Jag trodde det var mamma först men det var en jävla iq bifriad varelse som skrek i tel att jag hade trott fel om platserna i topp 5.
Jag hade viserligen satt Israel som vinnare men jag ville inte efter deras framträdande att dem skulle vinna, men dem var favorittippade. Jag gillade Belgien och Tyskland.
Men då sitter hon och skriker åt mig att jag inte kan esc någonstans!
Men lilla flicka, jag hade ju satt Tyskland som 2:a och skulle ha satt dem som 1:a om jag inte hade hört att Israel var storfavoriten... Och hade jag inte satt Turkiet som 5:a även om dem kom 2:a..

Ush, hatar människor som ska klaga på allt, liksom orka ringa för att säga det, världen går inte under!

Men en låt jag tyckte var helt klart bäst var ju Glow.
När mellanakten var så var den ju en grupp, malcon som sjung glow och hela europa dansade.
Skitcoolt!
Tyvär hittade jag ingen när dem dansar i bra kvalitet men här är låten i alla fall.
Och btw, jag tar bara emot dolt nummer till kl 15.00 idag så passa på medans ni lever hahaha, fail...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0