hemskt!

Ja det är inte så mycket bloggande just nu för imon så är det nationella prov i matte B

Inte kul någonstans för det är i 4 timmar! Liksom sjukt länge...
Så jag ska faktiskt strunta i och blogga mer idag för jag måste få godkänt nu!
Men jag lovar att det blir mer bloggande efter alla nat.prov^^

Btw, hade både bad hair/clothes day!
Var så deprimerad över att jag vaknade en kvart innan bussen gick!

Men underbara söta Frida gav mig en milka helnöt (choklad) ungefär som marabou choklad.
Jag har ätit den innan och den finns inte på många ställen i Sverige men nu när Frida har vart i Tyskland så köppte hon det som present, och ush vad jag älskar den chokladen^^

Så den och Vitamin Well ska jag ha imon under provet om jag nu inte glömmer dem^^ hehehe.

Men nu ska jag dra så ha en fortsatt trevlig dag<3


mums, jag fick den gröna och Nanna fick den vita^^


Det här är jag imorgon! Fast jag kan nog detta när jag är 50^^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0