hmm

Det är 1 år kvar tills det är dags att gå på balen.
Balen som kommer äga rum på Marstrand.
Och jag satt och tänkte att man ska nog börja planera balen redan nu för det är ju jätte mycket att tänka på.

Som:
fordon till balen
Kläder
hår
partner
fest
talet
champagne
musik
pengar
mm...

Jag tycker det är jobbigt för det är ju så att killarna inte kan välja färg på slips, duk mm förrens partner har bestämt färgen på klänningen.
Sen att hålla tal inför alla och sen inför familj och släkt är ju skrämmande!
Sen så får man inte gå med vem man vill utan man måste gå med någon från skolan, helt sjukt dåligt!
Sen kommer det gå på kanske 10000-40000kr!!!! Liksom det är ju inget en vanlig student har precis...
Så pengarna man får iår måste sparas till balen och då kan man inte köpa andra kläder hela tiden..

Så det är lite jobbigt hehe, fast jag vet inte vrf jag tänker på det nu. Men många borde tänka på allt sådant innan!


Aja, idag ska jag på möte och sen ska jag slappa och bara ta det lungt^^

men ni får ha det bra<3


här kommer balen äga rum 2011.
Btw pratade med Andreas och det sägs att frak är inne 2011, ush!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0