Kolmården i sommar? plus mode



I sommar kanske jag får jobb på Kolmården!

Jag har nu skickat in CV, personligt brev och andra uppgifter.
Dem söker bara bloggare så jag tog chansen och nu hoppas jag att det blir jag som får jobba hos dem.

Jobbet är i 4 veckor och det ända man ska göra är att skriva om djuren varje dag och skriva om trygg hansa som stödjer detta.
Tänk vad känd man blir, grymt jue!

Men om man ska jobba på kolmården så måste man ju klä sig rätt och jag hittade en outfit som många killar vill ha i sommar!
Man får ju nästan orgasm :p


skjorta - 798kr
shorts - 998kr

Självklart kan man hitta billigare men annars finns detta på stayhard.se

Ni ska veta att det är inte lätt att hålla koll på allt mode för det ändrar sig hela tiden och nu är det fram med alla korta shorts och klänningar.
Men jag finns alltid här, uppdaterad.


Btw, fryser ni på morgonen och sen är för varma på dagen?
Ta då något under klänningen tex och ett par snygga (helst inte enfärgade) leggins och ett par sandaler.
För det är inne med strumpor i sandaler!
Det är hemskt men det är inne så skäms inte.
Sen ha på er någon snygg jeans jacka eller kavaj eller skinn jacka som ni sen bara kan ta av er.
Plus, var inte försiktig med smycken, för det är inne att ha på sig mängder med armband och mycket halsband mm.

Lycka till<3

Nu ska jag äta och sen blir det talang och sen ska jag sova för jag fick gå upp kl 4 bara för att komma i tid till nat.prov....

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0