Lördag <3

Vaknade för 5 timmar sen och det första jag gjorde var att kolla på ANTM cycle 14
"Americas next top model"
10 top model till och då har jag sett 1000 timmar^^



Mitt bredband har fått tillbaka sin hastighet nu och den kommer vara i ca 4 dagar, sen blir nätet sakta igen...

Men idag händer det inte så mycket förutom att jag ska göra en jävla massa läxor och slappa..
Är fortfarande ensam hemma^^ SÅ man får väl hitta på något kul innan familjen kommer hem, haha

Hittade btw en underbar jeans jacka som jag kanske kommer få. Hoppas det.


1498kr Adrian Hammond


Sen så hittade jag lite bilder på en Mercedes som hade råkat gå in i väggen.
Ni undrar säkert vad??
Men här är det, hahaha så jävla lyckat^^





Men nu ska jag äta frukost så ha en underbar dag^^
Och alla ni som är lite bakis, hahaha rätt åt er<3

Kommentarer
Postat av: Anton

Vart hittade du Jeansjackan? Har letat överallt!

2012-06-17 @ 15:37:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0