Nu har jag sommarjobb!

Ja ni läste rätt!
Den bortskämda snorungen som har flere märkesplagg och som aldrig skulle kunna jobba har fått sommarjobb!
Jag ska jobba på thorildskolan under veckorna 24-26 med andra ord 3 veckor.
Bara att jag ska ju även jobba på min födelsedag men man gör ju vad som helst för pengar^^

Jag ska måla, bära möbler och annt stuff och det känns bra, lite muskler är inte fel att få^^





Förlåt för dålig uppdatering, men jag orkade inte blogga igår...
Men denna veckan är det  ord som jag inte kan beskriva!
Imon börjar semifinal 1 i oslo och på torsdag är det semifinal 2 då sverige tävlar!'
På lördag smäller det rejält då det är final av ESC!
På söndag är det mors dag.
Och från ons-fre är mamma i danmark! SPRIT är billigt där^^
Och skönt att vara ensam med brorsan :)

En underbar vecka med andra ord och jag är så ifrån mig nu pga sommarjobbet så jag tror jag slutar skriva här :p
Men ha en underbar fortsatt dag<3333

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHA BORTSKÄMDA? SOM HAR FLER MÄRKESPLAGG ÄN VAD? OMG myttarN HAHAHHAHAHHA detta gjorde min dag mannen

2010-05-24 @ 19:49:47

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0