öh wtf??

Gick till skolan idag och när jag kom till backaplan så såg jag en gul lambogini!!! så jävla snygg!

Sen när jag kom till skolan så fick jag veta att vi inte skulle ha eng, skulle ändå inte gått på den om vi hade den.
Så jag bestämde och likaså gjorde Nanna och Frida att vi skulle strunta i Mats, cp lektion!
Har fortfarande drömmar där jag mördar honom och skrattar åt det^^

I alla fall så hade vi bild som var väldigt meningslöst utan Andrea och Alexandra som vet hur man ska få det livat på lektionerna...
Sen hade vi svenska där jag inte gjorde någonting utan hade mitt cp utbrott!

När jag var på väg hem så såg jag en turkos mustang! galet snygg!
Och när jag kom till backaplan så gick jag runt och kollade i butiker och det var svinvarmt för det var soligt.
Men väl inne i kappahl så såg jag en underbart snygg t-shirt som jag ska köpa när jag får 200 kr^^

När jag väl satt på bussen hem så körde bussen in på den vanliga trånga vägen och den var ju full med cyklister!! typ ca 200 stycken!!! Fan tog en evighet att komma fram. Men när jag väl kom hem så var det fortfarande soligt men bara 20min efter det så började det regna, åska mm. Sen blev det fint och nu regnar det igen! Hallå lr!!!

Aja, ska ta och stänga av datorn för det åskar ute. Men ha en underbar Fredag<3

Så här ser det ut utanför mitt fönster just nu...



Nisse är ganska tröööött efter att ha sprungit runt som en galning för att det har åskat^^
Hahaha, han går på toa varje gång det dånar^^

Kommentarer
Postat av: frida

SKÄMTAR DU MED MEJ ELLER, EN TURKOS MUSTANG!!!! dreggel.....!

2010-05-21 @ 21:27:08
URL: http://fridahellgren.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0