OMG och min framtid...

När jag åkte hem idag så hände det en jävla massa saker!
Först så kom det in runt 40 tånåringar, antagligen en klass med gäster från Tyskland för hälften av dem pratade tyska och eng...

Sen så på backaplan så glodde alla som fan på mig så jag gick in bakom en busshållskur och gömde mig!
Hatar folk som inte har annat för sig en att glo på dem som har stil...

Sen när jag satt på bussen hem så var det så varmt och ett par alkisar satt och sjung sommarvisor!
Inte ok för det var knökat med folk och jag ville bara ut!!!

Sen på färjan så stod det en lastbil med timmer först i kön, och då roppade hon som körde färjan att han fick inte köra på, så han fick åka flera mil i omväg bara för det.
Samtidigt så körde hon som körde färjan så jävla fort så att när vi kom till andra sidan så blev det sådan kraft att alla bilar åkte bak på dem andra bilarna och det blev flera tjut och folk var arga och grät..
Helt jävla sjukt var det, det känndes som vi skulle dö!
Tanten på färjan fick antagligen böta för alla kom till henne och krävde pengar...

Så märk nu oxå att jag skrev "så" ett par gånger :p

Nu sitter jag och bara chillar.
Imon är det coopertest (man ska springa 2,4 km på under 15 min)

Det kommer säkert gå bra^^
 


Btw, förut när jag satt och läste så kom jag på att jag verkligen vill bli författare.
Jag älskar att skriva och komma på historier, speciellt för barn.
Jag älskar fantasy och har alltid drömt om att skriva böcker.
Men nu har jag verkligen bestämt vad jag ska göra i framtiden, så lovely.
Det tog bara ca 18 år att komma på det^^ Hahahaha.

Min favorit författare är ju så klart J.K Rowling


Men ni får ha det bra alla söta<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0