pphi

pälsräv på hal is!
Gomorgon alla solstrålar^^

Idag är det ganska kast väder så då kan jag passa på med alla läxor, eller hälften av dem för jag råkade spilla cola på dem andra^^
Det känns trisst att det är söndag idag för det betyder att jag har mats imon :/
Fan jag hatar måndagar!
Och jag undrar om jag har matte imon :O
Har ju gjort nationella proven och boken är ju slut så vad ska man då gö??

Aja, efter att jag gjort alla läxor så ska jag se glee och andra roliga program, sen är den här dagen borta.
Men ni får ha det gött idag<3

(såg denna bellman historien nyss, hahaha)

En tysk satt vid en bar. Då kom Bellman och sa:
- Jag slår vad om att jag kan dricka upp din öl utan att nudda glaset!
- Okej! sa tysken.
Då tog Bellman glaset och drack!
- Ha! sa tysken, ge mig en femma!
- Här har du femman och tack för en jävligt billig öl!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0