skor, 20kr

Nu har jag läst ut 5:e delen av Harry Potter.
Mycket trevlig läsning och man blir verkligen inspirerad av att själv skriva böcker^^

När mamma kom hem från borås idag så hade hon vart på loppis med min moster.
Hon hade köpt ett par skor till mig för 20 kr!!!
Ett par kängor som passar perfekt till den lite mer rockinspirerat mode.
Dem kommer jag absolut ha på måndag då jag kommer ha röda chinos och något snyggt till det.

Tänk om alla skor skulle kunna kosta 10kr Shit, jag hade fått köpa mig baracker för att förvara dem, hehe.

Nu ska jag se på film efter en lång dag!
har redan hunnit med:
möte
läst ut boken
sett på Bean´s semester eller vad den heter, (söög!)
lagat mat
bakat
provat kläder
& sovit!!

hahahahaha, så nu ska jag bara chilla fullt ut.
Ha en underbar kväll allihop<3


behöver göras iordning först...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0