SMÄRTA!!!

nog för att jag hade en hemsk vecka förra veckan!
Då jag inte kunde sova för att jag satt och grät hela kvällarna..

Nu idag så var det nog en av dem sämsta dagarna i mitt liv!

Morgonen började inte bra för jag hade försovit mig.
Sen så var färjan trasig så jag kunde inte komma någonstans, men mamma kom och körde mig till ytterby där jag tog en buss.
Sen så var jag jättenervös inför coopertestet (springa 2,5km) på under 15min.
Jag värmde upp och var supertaggad verkligen.
När vi sen började så sprang jag i den takten jag var van vid.
Men jag råkade komma lite för nära kanten så jag böjde mig åt sidan och då hörde jag något som sa knak!
Jag fick en förfärlig smärta som gjorde att jag blev tvungen att stanna!
Mitt nedersta revben hade vikt in sig under dem andra!!!
Men jag fortsatte och springa och tårarna rann och jag trodde jag skulle svimma!
Jag fick stanna och ta luft för jag kunde inte andas, det gjorde så jävla ont!!

Men jag la i ett kol och kom näst sist och klarade testet på under 14 min.
Jag tyckte det var superbra för jag trodde jag skulle dö.

Men sen så la jag av och gick till skolsyster som tryckte tillbaka revbenet och det gjorde så ont att tårarna bara rann.
Jag skrek aldrig men inombords skrek jag som bara den. Man vill ju inte vara en mes och börja lipa inför klassen...

Men jag fick en tablett som hjälpte jättefort och den kommer hålla tills kl 12 inatt.
Sen kommer smärtan komma tillbaka...
Men skolsyster sa att jag skulle göra något jag blir glad av så då gick jag och köpte en t-shirt som var snygg som få. Det var roligt så jag glömde bort smärtan.

Sen tog jag och Nanna och Frida det chill och gick till donken, sen gick vi till bilden som var jättetråkig!
Hade inga idéer alls så jag förlorar väl mitt mvg :/

När jag åkte hem sen så regnade det och jag luktade blöt hund!
Sen när jag kom hem så tog jag av mammas yogurt som smakar milkshake av vilda bär, såå mums.
Sen hade mamma bakat på jobbet och sen kom brorsan hem och Sofia (från soc) och hade med sig mat från donken.

Sofia hade fixat så att jag kommer kanske få sommarjobb ändå, för jag har ju inget.
plus att hon är ju från soc så det hjälper ju till ^^

Nu ska jag snart se på inför ESC och sen ska jag bara läsa och ta det lungt, men ha det bra alla söta <3


snygg t-shirt från MQ 199kr


mumsig milkshake :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0