smulor i hasselbacken...

Gomorgon till er som nyss vaknat och till er som vart vakna^^
Jag är jätteglad just nu för mina mediciner har gjort susen.
Jag kan nu andas utan med hjälp av ett rör^^
Men jag måste ändå stanna hemma några dagar till, det suger för jag vill verkligen till skolan.
Låter kanske knäppt men när man ligger sjuk i en säng och inte har något att göra så kan man längta till sina kompisar och att få röra på sig.
Kanske får gå på torsdag om jag har tur, men aja...

Idag ska jag bara göra saker som jag gjort innan, som att se på film, äta tårta från igår och bara slappa fettet av mig, hehe.
Visste ni att jag har gått ner 5 kilo på dem här dagarna!
Det är sjukt för jag får verkligen inte tappa mer. Känner mig jättesmal nu och det är ju inte så najs :/
Och så vill jag ut i solen men det får jag inte (man får inte va i solen när man äter dem medicinerna)
Och då ängtar jag tillbaka till Indien. Men så fick jag se detta stället som ligger i Grekland.
Världens finaste plats. Värkar väldigt vacker och mysigt, men är det verkligen världens finaste plats? Ah, kanske...

Welcome to Navagio Beach aka Shipwreck Cove on Zakynthos Island, Greece. One of the most beautiful places on the planet.









Skulle gärna vilja snorkla där^^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0