the winner!

Inför ESC tog ju slut igår och enlig panelen så kommer Israel vinna!
Och jag tror också detta.

Jag fattar inte ett piss men han sjunger med sådan inlevelse att man blir ju helt såld...

Så nästa tisdag så är första semifinalen och på torsdag är Sverige i semi.
På lördag nästa vecka så blir det fest kan jag lova för då är finalen.
Och ni vet inte hur jag är under en final.
Det är fram med svenska flaggan, all dricka och volymen på högsta nivå.
(jag kommer inte va nykter^^)

Längtar!!!

Aja, igår blev det inte så mycket blogg för jag har ju Telia bredband och igår så hade deras kablar gått sönder så jag kunde inte vara inne på nätet, och mobilen funka inte heller för jag har ju telia där också.
Känndes inte så bra men aja, idag blir det bättre.
Plus att jag hade en dröm om att Mats (våran lärare) blev sparkad, hahaha. Helt underbart^^

Snart börjar min lektion och vi har ULF (bästa läraren ever)
Och sen är det eng och sen ska jag på mitt möte som inte blev av när gay-paraden var.
Hoppas det går bra, eller jo det gör det ju för jag kan ju modet^^ Och mer än så säger jag inte.

Men ha en bra dag och btw, här kommer antagligen vinnaren av ESC 2010, ISRAEL

Kommentarer
Postat av: Amir

Han är lika dålig som du är på att blogga!

Om du kallar mig fet, vad är inte du då? Ett sklett!

Du kan då inte ha många läsare för du syns ju aldrig i din fula gröna blogg. Färgen är gräslig!

Och det är inte jobbigt att blogga, det verkar som du är jävligt lat av dig. Men men jag är rik och det är inte du. Och jag är snygg, något du inte är!

2010-05-19 @ 17:06:08
URL: http://Gaybloggen.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0