vilken dag

Idag försov jag mig men mamma kunde köra mig till skolan^^
Och så var det dags för nat. prov i matte B!
Asså kan ju säga att det var det svåraste prov jag någonsin gjort! Värsta F.U.T.T prov :O

Men jag struntar i om det inte gick bra för jag kommer få G ändå?
Aja, sen gick jag och Nanna oc Frida till donken där vi hade det trevligt.

Sen åkte jag hem vid tolv och när jag väl kom hem så såg jag att det var 27 grader ute!!!
Underbart så jag satte mig och solade och umgicks med mina grannar.
Tog lite bilder på alla söta blommor vi har i trädgården och på vårat körsbärsträd.
Sen kom mamma hem och nisse kom ut, så jag tog lite kort på han också^^

Nu är jag inne och ska börja göra lite läxor, men tror jag bara kommer börja läsa ut 6:e boken av H.P

Sen är det inför ESC och jag längtar!!!

Men ha det bra och ha en underbar kväll<3


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0