Vilken skön dag^^

Skolan tar ju jättelång tid så det är därför det inte blir några inlägg.
Men i 3:an så kanske vi får varsin dator, mumma!!!

I alla fall, idag så började det med att vi hade Mats och jag kollade mode till min, Nanna och Fridas tidning.
Kommer bli så nice^^

Sen åt vi pannkakor, det ända man kan äta i skolan!!!
hahahaha.

Sen så gick vi för att ha idrott och vi körde rugby och asså när jag tävlar så tävlar jag faneme!
Jag kan mörda för att vinna, så nu vet ni hur stor vinnarskalle jag har, hehe.
Råkade själv få 2 snytingar hahaha.

Sen gick jag, Nanna, Frida och Jossan till Godis City där dem har alla möjliga sorters godis och drickor.
Köpte för 30 spänn för att ha ikväll.

Sen hade vi bild och som vanligt så är det min favo lektion för vi skrattar ihjäl oss!
Tro mig!

Sen när jag skulle hem så väntade jag på bussen på hjalmar och då kommer hon unga tjejej som var med i Saltön!
Den utlänska tjejen som ville hem till gbg men så hittade hon en kille och stannade.
Hon var jätterar och hur rolig som helst.
Hon tyckte jag såg söt ut och det var lite tråkigt att hon skulle av.. hahaha^^

Nu är jag i alla fall spänd inför kvällen då det är ESC och dom ska sätta betyg på Sverige!
Hehehe, men nu måste jag gå och äta så ha det gött<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0