vill ha just nu...

Kände att det var mycket sol idag i kungälv/gbg
Något det inte var hemma hos mig, där det regnade!
Så jag kom till skolan med jacka och det var varmt as hell!
Men om det e fint imon så blir det shorts på!

Och nu när det är sommar snart och då ska man ju ha lite somriga kläder.
Hela min gaderob är ganska somrig så jag behöver bara köpa lite till^^

Men dem här plaggen vill jag ha.
Och jag valde luvtröjan bara för att det är mysigt att ha på sig på sommarkvällarna då det är ganska kallt :/


skor 179kr, finns lite överallt^^


399kr, jack and jones. Men jag såg då inga där :(


349kr

dem finns på Nelly.com och bubbleroom.se

Mmh, detta vill jag ha i min gaderob, men nu ska jag dra mig och läxa lite, köra lite yoga och göra 100 situps.
Man måste börja nångång om man vill få en snygg mage^^ hehehe

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0