vrf ska man det??

Tjena alla söta!
Åkte till gbg ändå för att kolla på paraden och gjorde lite annat oxå^^
Asså vilken parad!! helt sjukt var det!
Massor med folk överallt och alla var glada och flaggorna fanns överallt och barn hade klätt ut sig till flaggor..
Jag såg två pojkar, säkert 14 år var. Som stod i spetsen och var tillsammans.
T.O.M busschaffishen var så glad att han sjöng högljut, hahaha.

Jag gick inte i paraden utan såg när dem kom förbi och man såg att det var bröllop borta vid butaniska trädgården eller vad den nu heter.

Men det var ju sådant dåligt väder så jag åkte hem och nu han jag se GLEE!!!

Asså det är ju så gulligt för Finn´s mamma älskar Kurts pappa och dem vill flytta ihop.
Det är ju bara det att Kurt gillar ju Finn och det det blir ju jävligt jobbigt haha.

Nu ska jag ta det chill och plugga inför nationella i matte! fy sate, provet är i 4 timmar!!
Kommer aldrig klara det...

Världens bästa Frida kommer oxå hem idag, jippie!!!

Men ha en trevlig kväll^^


Bästa serien just nu<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0