And I.... I....

Som en orkan svepte den med sig kyla.
Jag trodde jag klädde på mig ordentligt men kanske hade jag fel.
Hur kunde jag vara så dum att jag inte förstod??

Slut på skitsnacket^^
Imorse så stod jag och väntade på bussen. Det blev kallare och kallare.
Till slut efter 25 min väntan kände jag inte mina fötter.
Tiden fortsatte att gå och jag kände hur huden började stickas och bli varm, inget bra tecken.
Men i sista sec eller efter 45 min så kom en buss som jag aldrig hade åkt med.
Jag ville bara värma mig så jag hoppade på den.
Det visade sig att den bussen inte gick dit jag skulle men eftersom jag var den ändå på bussen så körde hon som körde, mig till eriksdal^^
Nice, som att åka taxi eller limmo, fast med buss^^

Aja, redovisade idag och det gick bra, sen lärde vi oss mer än vi tidigare har gjort under alla år i foto på en lektion hahaha :D
Nu är jag i alla fall hemma och har duschat i 2 timmar! fan vad skönt :D

Imon blire antagligen Liseberg med Lina, ska ta foto och dricka varm choklad med grädde och marshmallows :)
Men ni får ha det göttans, ska äta tacos snart så ska börja hacka grönsaker :)




mysig, längtar :D


kan ju inte hålla med...
Men tackar för den fins skutsen :D


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0