Arrrggghhh!!

Snön hatar jag!
Vintern hatar jag!
Skolan hatar jag!

Men något som stör mig så in i helvete är att jag inte får vara fri!
Jag dras hit och dit och om jag dras till ena sidan blir den andra dödsförbannad.
Stör mig så mycket!

vill bara säga en sak som min goda vän William sa när han levde:

"Om du har riktiga vänner så kommer du märka det. Men om dem inte bryr sig om dig när du är med andra så är dem inget att ha. Riktiga vänner pratar med varandra och ignorerar än inte"

nee... nu vill jag bara bort härifrån, långt långt bort!
Trevligt inlägg detta blev^^

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Asså detta hotellet lockar många gäster, många kändisar kommer och bor där över sommrarna :)

2010-11-24 @ 17:38:34
URL: http://liindblaads.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0