billigt och bra för en bättre hud




Jajamensan ni läste rätt^^
Hoppas jag :S

Alla hatar vi väl finnar och funderar på vad vi ska göra med dem...
Nu menar jag inte finnar i Finland utan finnar som är jobbiga små saker som dyker upp här och där.
fast när jag tänker på det så är det nog inte så stor skillnad mellan finnar och finnar ;)

Men det jag vill säga är att om du som inte vill ha dessa och inte orkar lägga pengar på dyra produkter, här kommer då lite tips på gratis medel^^

Gör ett ångbad
Kyla minskar finnarna
Drick mycket vatten

Det finns massor med knep men ett knep som är hur grymt som helst är:

urin

Japp ni läste rätt igen^^ Det är så att man får väldigt fin hy om man bäddar in urin i ansiktet :p
Jag har aldrig testat det och jag kommer inte göra det men eftersom forskare säger detta och det har hjälpt några av min kompisar så borde det stämma^^
Det är ju så att urin läker det flesta sår och om du har torr hy är det bra med urin på. Även om du har några andra slags symptom så är urin ett säkert val^^
Har du torra fötter eller sprickor, urin tar bort dem ;D

Aja, nu har ni lärt er det, nu ska jag se vem som åker ut ur idol, hoppas det inte är linnea!
Trevlig kväll på er :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0