Blev nästan rånad

Hej alla fina läsare.
Igår var jag på femman innan jag skulle möta Lina.
När jag då går vid fiskbutiken så ser jag en utländsk kille komma mot mig.
När han är nära mig så rycker han tag i min nyinköppta påse från Sonny Bono.
Sen känner jag hur en annan rycker i min väska där kameran låg i.
Jag blev så arg att jag började spotta och ryckte jättehårt i min påse. Han släpper då taget och jag vrider mig mot den andra utlänningen och sparkar honom mellan bena.
Jag börjar springa men efter en sekund så kommer det tre stycken manliga svenskar och slår ner killarna. Man hörde hur den ena svensken skrek, "Man ska inte gå på försvarslösa."
Sen blev det ett jättebråk och jag hade ju brottom så jag skyndade mig till bussen.
Vrf blir folk så galna när dem ska julhandla??
Aja, jag blev inte skadad som tur var :D

I nordstan kan allt hända...

Kommentarer
Postat av: Calle

wow och det berättade du inte :O för moi

2010-11-28 @ 16:58:49
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag har nu börjat med måndagsbloggen. Det fungerar så att alla som vill får anmäla sig till att bli utsedd till dagens blogg på måndagar. Om du inte blir utsedd får du givetsvis anmäla dig till nästa veckas måndagsblogg. Anmäl er genom att lägga en kommentar i inlägget "Måndagsbloggen" att du vill vara med + namn och vilken stad du kommer från. Det är sent ute för denna vecka så du har endast hela måndagen på dig för på kvällen utses dagens blogg.



Kram Madelene

2010-11-29 @ 00:57:04
URL: http://madelenesfashion.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0