Hörru... duuuuuuu...aj!

Idag har jag inte hunnit blogga så mycket, har haft fullt upp^^
Var i stan förut och hittade ett par mysiga "uteliggar vantar"
Sådana där bara halva fingret är tyg på^^

Och när jag gick ut från cubus ser jag att en tant ramlar vid Donken och folk flockas som galningar.
Ambulanse kom och asså det var snorhalt!
Fy fan vad jag hatar vintern, ska skaffa jobb och flytta utomlands!!!
Vissa har till och med över 30 minusgrader :O

Aja, nu ska jag dricka te och mysa ner så ni får ha en fortsatt mysig kväll och gå inte ut om ni inte behöver det :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa bloggen ever!

2010-11-23 @ 21:21:40
Postat av: emmma

Godkväll:D



alllt bra med dej?

2010-11-23 @ 23:43:20
URL: http://eweman.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0