Krig i dödsriket

Hej allihopa, vaknade nyss och har haft en sjukt bra dröm som jag ska skriva en bok av.
Den kommer vara sjukt spännande för den kommer handla om dödsriket.
Jag kan inte skriva ner vad den egentligen den ska handla om eftersom andra tar ens idéer.
Men jag älskar verkligen att drömma om något som ingen annan i hela världen har drömt om. Och gör man detta till en bok så blir jag miljonär för tusan. Skepp och hoj, här kommer pengarna^^

Så jag är ganska glad just nu. Dock har brorsan åkt iväg och mamma är inte hemma.
Är inte roligt att vara ensam hemma :/
Men men, får la ta och göra någonting nyttigt av denna dagen som att städa, tvätta mm.
Sånt behöver ju också göras :D


Vem har sagt att man kommer till en tunnel när man dör? ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0