Lanvin idag!

Varje år gör ju H&M ett sammarbete med någon annan.
I år blev det Lanvin.
Och jag kan väl säga så här att jag tror inte det kommer bli lika populärt som Jimmy Choo
Och eftersom det som kostar minst ligger på 199kr så är det väldigt dyrt.
Jag kan tänka mig en sak ur kollektionen och det är ett par glasögon, hahaha^^
Nee Lanvin är inte min stil och jag tänker inte stå i kö för att köpa en byxa eller tröja för 600kr
Eller en kavaj för 2000kr...

Men ni får ha en göttans dag helt enkelt :D




Dessa glasögon kan jag tänka mig att köpa^^
199kr

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej, hur har din dag varit? :)

2010-11-23 @ 16:54:37
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

Hejsan, tack för att du deltog veckans blogg, vinnaren dras ikväll så håll utkik om det blev du! ;)



Tipsar även dagens blogg, anmäl dig där om du känner för det :P

2010-11-23 @ 18:23:57
URL: http://guevacci.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0