När du minst anar det

Antar att livet är en lek som vi spelar för att bli bäst. Vi vill alltid klamra oss fast på den där lite högre pelaren men när vi inte kan det så blir vi misslyckade och gör livet dåligt.
Fan, vill bara säga att mycket har vart som en berg och dalbana under några dagar och kanske var det för att vi alla strävade efter att nå den där pelaren och att inte låta någon komma förbi.

Tur är så kan man hjälpa varandra upp tillsammans något vi gjorde idag :)
Är jätteledsen för att jag inte haft tid för bloggen men har sååå mycket annat att göra...
Men snart är det helg :D

Äh vad fan vi kör lite mode på detta så blir i alla fall jag glad :D







Kommentarer
Postat av: SOFIE - Följ med mina äventyr!

Helllu! allt bra? Kika gärna in min reseblogg:) Kramar!

2010-11-25 @ 22:41:10
URL: http://sofieahl.blogg.se/
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Fin blogg! :)

2010-11-26 @ 14:23:18
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0