visste ni?

Eftersom ja inte äter godis mm så har flera frågat mig om vad jag äter egentligen.
Så jag kan la säga det så alla vet^^

Frukost:
Det brukar bli flingor eller macka.
Brukar även dricka vitamindrycker eller te till frukost^^*
Mitt favoritpålägg är kräftskärtar i aioli :)
Jag älskar nämligen skaldjur :D

Lunch:
hmm det blir vad skolan bjuder på. Annars äter jag aldrig lunch hemma...

Middag:
Det blir mest Wok och lite kryddad mat. Älskar ju mat från andra delar av världen men även hederliga köttbullar funkar också^^

Kvällsmat:
Hmm... Mackor eller bara frukt.
Är ganska dålig på att äta innan jag lägger mig eftersom jag blir så pigg av mat :p

Sen kan jag även äta vindruvor och banan vilken tid som helst.

Så då vet ni det^^




tex min frukost idag...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0