1000 gånger

Alla har vi väl favorit låtar?
Och alla har vi väl spelat en låt ganska många gånger och vi tröttnar aldrig??

Här är min topp 3 bland mest lyssnat.
Min mp3 visar antalet och jag får ut ett resultat.
Här ser ni hur många gånger jag har spelat dessa låtarna.

Jag vill bara förvana! Jag lyssnade sönder dessa när jag hade den mörka delen av mitt liv, då allt var så jobbigt att jag försökte själv ta självmord.
Och dem betyder så mycket som jag inte borde minnas, men som man blir varm av att känna...
Låt nummer ett, då tänker jag på alla jag förlorat och Katja, även en jag vart fruktansvärt kär i...
2 låten, då tånker jag på England/Polen när jag gick i 8-9:an...
Och låt nummer 3 var en låt jag hörde i Indien och nu minns jag allt därifrån när jag hör den^^


1 plats med 1000 gånger: enrique iglesias - somebody's me



2 plats med 908 gånger: Amy Macdonald - Let's Start A Band



3 plats med 865 gånger: Lasgo - cry


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0