Äntligen funkar det igen!

Hej alla trogna läsare.
Vårat internet, hemtelefon mm funkar inte för att telias kabel har gått sönder och ligger på marken.
Jag fick panik när jag insåg att jag inte skulle ha något internet över helgen, men som tur är så hittade jag mitt trådlösa internet.
Så på måndag ska dom fixa ny kabel och då kommer någon och fixar våran diskmaskin som inte heller funkar...
Måste diska för hand och det hatar jag!

men igår så åkte "huset" för att sola och ha massage.
Sen var jag ute och tog foton mm.
Vi åt även på Thai/kina restaurang igår och gud vad gott det var.
Kameran var dock död då så jag kunde inte ta med den :/

Idag så blire en slappe dag och jag ska se på lite disney idag^^
Sen är det ju dimma ute så jag har vart ute och tagit foton men det var kallt ute så ska tända mycket ljus och bara ha det underbart..
Men ha en fortsatt bra helg<3










Några av dem flera hundra foton jag tog i helgen.
(ingen är redigerad)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0