Huw.. Äcklig känsla...

Ibland brukar jag komma ihåg vad jag drömmer och det är dem gångerna som jag känner att det är på riktigt...
Inatt så drömde jag att hotellet som familjen ska till nu i vinter, kommer vara jättedåligt.
Drömde om att jag skrek åt dem som städade att göra ett bättre jobb mm.
Jag drömde även att jag gick runt i något som såg ut som plastskor...
Och där fanns bara tyskar överallt och jag var så förbannad.

Det värsta är att nu när jag vaknade så såg jag att till våren så kommer det komma en ny trend.
Plastskor!!!
Och nu sökte jag upp fakta om hotellet och hittade någon som hade beskrivit hur det var att vara svensk där nere.
"Tyskarna tar över alla solstolar och därför var vi tvugna att leta reda på ett nytt ställa..."
Inte så bra svenska men detta betyder ju att min dröm kanske slår in!
Jag hoppas inte det.

Idag ska jag göra något vettigt, ut och springa mm.
Ska nog ta lite foton också och städa^^
Mamma är ju på andra sidan sverige så därför vill jag att det ska vara fint när hon kommer hem, hehe.
Men ha en bra lördag, cya


Ser ju inte så tyskt ut...


Aldrig i livet att jag tar på mig ett par av dem här!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0