Inlägget som skulle vart igår...

Igår funkade inte bloggen som den skulle. Men nu har jag fixat och donat så nu ska det funka igen!

Igår var jag på Ullared med Frida, Nanna, Hanna och Magdalena.
Men på morgonen så hände något som alla nog redan vet, det kom hagel as hell!
Så jag tog lite foton och vi tände ljus och hade mysigt innan jag skulle iväg till Ullared.
Men det roliga var att det var först hagel sen sol. Efter det kom det regn/snö och sen blev det storm!
Hahahah...

Men i alla fall jag fick köppt lite kläder mm på Ullared och jag blev riktigt nöjd :D
Mitt bästa köp var nog ett par jeans. Har inte så många jeans, kanske 20 st så jag behövde verkligen ett till par^^
Men jag visar senare för jag har mycket att göra nu.
Skulle igentligen vart i skolan men eftersom vi inte har några lektioner så tänkte jag plugga på lite prov mm.

Men ha det bra^^


Hagelskuren


Efter skuren


Jag igår^^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0