Längtar<3

Vill be om ursäkt för att nätet inte har fungerat och mitt andra funkar inte heller. Men nu har jag fått igång mitt andra så det första jag gör är att blogga^^

Idag har jag och mamma beställt resan, Egypten - Hurghada.
Åker den 30 dec så det betyder att jag måste fira jul hemma, NOOOO!!!!
Aja, ska bli skönt att få komma till värmen.
Visste ni att det är det solsäkraste stället i hela världen, me like^^
Sen så finns det mängder med delfiner där så jag kommer vara i vattnet mycket, hehe.
Ska även till "Konungarnas dal" där alla rikedomar finns mm. Men om man ska se pyramiderna så måste man åka mer än 50 mil!

Men sen är jag rätt sur oxå... Mitt hår har vart verkligen vart slitet så jag skulle klippa mig idag.
Då rakar dem bort allt för att det var så slitet :O Mitt underbara hår helt borta!
Var tvungen att köpa ny mössa mm. :(
Men men, det växer ju ut igen, hehe^^
Men nu ska jag sova så god natt på er<3




Vårat hotell^^



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0