Liseberg och oh noo...

Hej alla lovers.
Idag väckte jag brorsan för jag ville verkligen till Liseberg^^
Så jag fick med honom och när vi skulle gå av bussen på korsvägen så insåg brorsan att han hade tappat sin mobil.
Tur var det att när vi ringde från min mob till hans så svarade det en kille som sa att han skulle vara på Chalmers kl 3, för att sen ge oss den^^
Så vi gick in på Liseberg och det första jag ser är Frida, hahaha...
Där står Frida i en polisuniform och runt henne är det tiotal kaniner som kramade folk...
Vi kramades och hade det väldigt roligt.
Sen gick jag och brorsan vidare för att åka allt.

Vi gick ut ur Liseberg för att sen hämta mob och när vi var framme så fick vi mobilen.
Tyckte verkligen det var snällt av killen att ge sin tid för att lämna den.
Mer sådana människor och världen skulle bli mycket bättre.
Sen åkte vi faktiskt hem för vi var trötta och det regnade som bara den.
Så nu ska jag se på film och mysa, bye<3


Sötis Frida


Bara se glad ut så blire bra^^


egoooo^^

Lite videos. Vet inte vrf dem inte vill vrida sig.
Men ni får kolla på sne...



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0