När kommer den?

Idag kan man väl säga att det inte vart så bra.
Jag hade inte sovit något och jag vet inte vad det beror på.
Jag har påmints ganska mycket om en händelse i mitt liv som gett mig depression efter depression..
Sen har jag rejäl huvudvärk och ingen lyssnar på mig. Mina idéer är inte viktiga och elvis serien är slut i metro :(

Men imon är det vikingamarknad och jag ska köra mitt egna race har jag tänkt eftersom jag är den felande länken för andra... Så det ska bli kul att gå på marknad^^

Men jag måste göra mat nu och sen blir det myskväll. Är dock väldigt partysugen men men, myskväll är inte heller fel, cya


Kände att jag bara ville måla något^^

Kommentarer
Postat av: liindblaads

HEj du Deltog i dagens blogg idag hos mig! vinnaren kommer att avslöjas i morgon kväll, Detta gör att du får en Extra Chans att vinna, du kan då kommentera att du är med i dagens blogg efter 00.00 i natt igen!

låter de bra ?

kram :)

2010-10-28 @ 22:45:23
URL: http://liindblaads.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0