Nooo!

Så sitter man i skolan igen och väntar på att ha lektion men jag trodde jag skulle ha prov idag men eftersom det visserligen var på onsdag så har jag pluggat i onödan!
Jag kunde ha gjort något roligt denna helgen men aja, nu är det som det och och en sak till.
Trodde vi skulle ha skolfoto idag men nepp, det är inte idag utan det kanske är imorgon, i övermorgon eller någon annan dag denna veckan eftersom dem inte har bestämt sig för en tid.
Det betyder att man gjort iordning sig i onödan!!!

Ingen bra morgon eftersom jag kunde ha kommit till skolan om 30 min. Men nu har jag fått sitta här i 30 min och asså det känns inte så bra måste jag säga...

Btw, ska ta pass idag så det är ju bra att man gjort iordning sig^^
Åker ju den 23 dec till EGYPTEN!
Men nu ska jag ta och kika runt lite så ha det bra, kramis




lite random sådär...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

NU ÄR FINALISTERNA I VECKANS BLOGG UTSEDDA. är du en utav dem? lycka till, flest röster vinner. :) pusseli

2010-10-25 @ 17:06:09
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0