OMG ta bort låten!

Vilken dag asså!
Liksom i morse försov jag mig och hade 5 min på mig att göra mig i ordning!
Sen var det inget samhällsprov och jag blev väldigt sur!
Sen har dagen vart astråkig, så tråkiga lektioner att jag skulle hellre vart på en begravning som skulle vart roligare!

Sen blir dagen inte bättre av att jag har USA´s Nationalsång på hjärnan...
Kan någon ta bort den?? (sången asså ^^ )

Men nu ska jag gör mig i ordning för jag och mamma ska göra lite ärenden.
Sen måste jag plugga på Psykologi lite till, för imorgon är det prov och skolfoto!
Men cya stalkers<3

Kommentarer
Postat av: liindblaads

heej :) du hade kommenterat ett annat inlägg av mig ! men din kommentar förblev anonym! kommer dokc inte ihåg vad du skrivit ...



Hej!

Gårdagens bloggvinnare är uppe! in och kolla om de va du !

SKulle de nu inte vara de så ta chansen att vinna i dagens blogg "extra chans" tre vinnare dras ikv

2010-10-27 @ 08:10:25
URL: http://liindblaads.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0