Regnet förde mig hem

Asså fy sate vilket väder!
När jag skulle hem så regnade as hell åt alla håll och kanter.
Det typ svepte runt så det var mega jobbigt!
Sen blåste det as hell också och det var ju inte så roligt när man hade paraflax (paraply)
Sen så finns det ju ett "bås" på färjan där man kan sitta i och ta skydd, men där kryllar det av hundratals spindlar (jag skämtar inte)
Och jag är ju livrädd för spindlar, dålig barndom?
Så därför stod jag längst bort, ute på färjan och asså det var mega vågor och det skvätte vatten upp till midjan på mig.
Paraflaxet såg ut som ett knycklat papper efteråt...
Men jag höll humöret uppe för hellre vind och vatten en att ha en spindel på sig och bli rädd som katten...^^

Idag hade vi föressten prov och det gick ganska dåligt... Väldigt jobbiga frågor!
Sen tog vi skolfoto och jag tror det också gick åt...
Och vi fick inte se bilderna, liksom det är ju våran klass som gör skolkatalogen!
Och så får vi inte se på bilderna, mycket dåligt. Nee FÖRJÄVLIGT!!!!

Men nu sitter jag här med en varm kopp choklad och ska snart se film och mysa.
Men ha en fortsatt.. blöt dag ;)


Denna bjuder jag på för att jag är glad^^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0