11 september...

Alla vet att det var detta datumet för 9 år sedan som World Trade Center rasade.
Jag är lycklig som inte hade någon som blev drabbad eller dödades, men för flera miljoner så är detta en dag man inte vill minnas.
Skulle verkligen inte förvåna mig om TV pratar om detta idag eller om det är tysta minuter i hela världen.
Skulle inte förvåna mig om i just denna stund ber folk eller gråter ut...

Själv tycker jag att det har gått väldigt fort, 9 år! Då var man 9 år gammal.
Men ändå känns det som det var igår alla skrek...
Hela världen stod stilla i ett flertal minuter, den 11 september 2001.


Den 10 september såg New York ut så här...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Att skriva något litet på undersidan av handleden är väldig fint också:)

2010-09-11 @ 22:48:52
URL: http://www.matilda.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0