60000 sms för 500kr

Idag var ännu en seg dag i skolan. Får jättemycket läxor i sv!!
jag och Alexandra hade lite roligt på håltimman, hehe...
Men som sagt, det är fortfarande väldigt tråkigt att det ska bli som det blir. Jag får vara med vem jag vill?
Men antagligen inte, utan är jag med den ena så pratar den andra skit och tvärtom...
Men som jag bryr mig!!!!

Efter skolan komma familjen och hämtade mig och vi åkte till backaplan för att köpa Telia sms årskort till mig.
Det är att man får 60000 sms för 500 kr som är för ett helt år!
Helt sjukt bra tycker jag. Och nu ska det fanemej messas^^

Sitter och ska fixa allt som jag vanligtvis gör på nätet och sen blir det mat och efter det blire final av fångarna på fortet<3
Hejar på fortets mästare :D
Men nu ska jag dra, så ha det supermysigt...



Jag just nu^^

Kommentarer
Postat av: mathi

fin bild eddie ^^

2010-09-01 @ 20:38:28
URL: http://grapewinefuckers.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0