Är väldigt glad^^

När jag vaknade idag så var allt perfekt.
Jag hade en härlig värme i kroppen...
När jag väl kom ut så sken solen och det var så fint.
Dimma och sol och fåglar som kvittra. Det var verkligen jättefint.
Jag tog några foton som ni får se när jag kommer hem sen.
När jag satt på bussen så sken solen i mina ögon och jag hade rysningar hela tiden. Så vackert var det ute.
Har verkligen njutit hela morgonen och jag är så glad för att jag får se och uppleva världen och känna glädje.

Tycker verkligen att alla borde få känna denna glädjen.
Btw Alice kom vidare igår och det var helt underbart.
Min bergochdalbana dag igår slutade bra^^
Hoppas ni får en bra dag<3


Älskar Alice men inte Andreas.
Björn skulle ju gå vidare som kille....
Om man nu ska snacka idol ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0