Beställt studentmössa...

Idag har jag vart i skolan och redovisat^^
Ulf tyckte det var mycket bra gjort
Sen gick jag och Frida till donken där vi hade väldans trevligt... Heter numera... FIFFE!
Hahaha...
Sen kom Nanna och vi gick vart då?? Till donken såklart!
Sen provade vi studentmössor och fasen vad lång tid vi tog på oss, hehe
Men kom i alla fall fram till ett billigt allternativ.
Ska ha en Brilliant mössa och ett överdrag i vitt.
Ni får se mössan när jag fått den...
Den gick i alla fall på 730kr och det var billigt för just den varianten!
Fanns dem som köppte saker för 2000kr!!! omg

När jag kom hem så fick jag veta en nyhet jag inte villa veta.
Något som gjorde mig väldigt ledsen.
Kan dock inte säga vad än för jag väntar på att morgondagen gryr och får veta svaret.
Tycker det är jobbigt när folk går bort ifrån än....

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0