Danmark!



Igår var det Louisiana som var resmålet.
Alla mp klasser och HP2 och HR2 åkte med...
Det var jätte mysigt i Danmark men det är det ju alltid. (Danmark är mitt älskade land)
Spelar ingen roll vad än Danmark gör för dem är alltid bättre än oss^^
Efter att vi vart på utställningen så åkte vi till en liten stad dit vi brukar åka..
Där såg vi en LAMBOGINI!
Orgasm!!!

Men dock var inte hemvägen rolig, HP2 var ju helt dumma i huvudet! En muslim åt griskött med flit och spydde som fan! Dem andra ville bara röka och röka... Asså det var väldigt nära på att ett bråk skulle starta och fan att det inte gjorde det för jag skulle vart först fram med knytnävarna! Asså det finns inget värre än jobbiga invandrare som tror dem är något! Eller skrikande förvuxna fjortisar! Vill bara döda dem allihop!
Nee det var den sämsta bussresa jag vart med om!!!

Men här kommer bilder<3


Kungälv^^


Åker med färjan över till Danmark



På vägen till Museet

Musset:
utställningen var en besvikelse iår...
Men naturen runt omkring är sagolik!






outfit:
T-shirt: Ullared
Cardigan: H&M
Chinos: JC
Skor: Din sko
Solglasögon: JC
Smycken: Ullared









Jättesuddig bild men rolig fågel^^



Den lilla staden:
En mysig by får jag nog kalla det^^
Mycket sprit och mycket veckra hus mm^^ hehe...
Och lambo!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

HAHA, det ryktas om att typ halva HP2 drack sig stup fulla i Danmark och hon spydde bara för att hon var så full. Hon vinglade as mkt, det lät lite lång sökt att hon åt griskött XD Fina bilder btw ;)

2010-09-12 @ 00:19:54

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0