Göteborg satsa!

Har precis vaknat och ska börja med mitt expo arbete för andra gången.
Mitt första projekt blev verkligen inte bra^^
Btw, har svinigt ont i halsen :/

Btw, snart är det val och jag vet fortfarande inte vad jag ska rösta på...
Men jag undrar bara en sak, vrf tar man inte upp frågan om skyskrapor i Göteborg??
Jag vill verkligen att gbg ska bli en stad men höga skyskrapor och mycket lägenheter!
Inga bilar utan bara kollektivt.
För vore inte det praktiskt att bygga lägenheter på höjden istället för att bygga små våningshus här och där?
Skulle fett kunna bo på en 300 m höjd^^

Detta säger jag bara för att min kompis som bor i Norrland var i gbg igår och undrade vart alla skyskrapor är.
Och han tyckte det var en stad med allt för små byggnader och jag höll med.
Men han tyckte även att det var en mysig stad med Sveriges bästa invånare i^^

Så Göteborg, satsa mer på skyskrapor för då får ni mer turister och ungdomar blir glada^^
Eller vad säger ni??


New York vet hur man ska bygga^^

Kommentarer
Postat av: anonym

Men tänk om det ett/två flygplan krashar rakt in i skyskrapor? :S

Det vill vi ju inte, eller?

2010-09-12 @ 12:40:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0